noshin77

اشتراک گذاری مطالب

noshin77

اشتراک گذاری مطالب

روش برقراری ارتباط در ازدواج


تصمیم گرفتن برای ازدواج یکی از تصمیمات بسیار مهم و سرنوشت ساز در زندگی هر فردی محسوب می شود ، برای ازدواج موفق باید شیوه ارتباط در ازدواج را بدانید چون راه برقراری ارتباط در زندگی مشترک برای تدوام ازدواج اهمیت دارد ، و برای زوجینی که ازدواج موفق دارند و راضی هستند ابعاد مختلف سلامتی را به همراه دارد 

به نقل از سایت مشاوره پیش از ازدواج فیلیا ، انسان ها به علت های مختلف ازدواج می کنند ؛ از جمله این علت ها می توان به عشق ، امنیت اقتصادی ، احساس آرامش ، فرار از تنهایی ، تمایلات جنسی و ... . اشاره کرد . چون ازدواج فایده های زیادی دارد شیوه برقراری ارتباط در ازدواج بسیار مهم است چون باعث سلامت روحی و روانی بیشتری برای افراد می شود .


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید   :




www.heyvafamily.com/web/articles/view/1201/شیوه-ارتباط-در-ازدواج.html



اثر ازدواج بر ارتباط


ازدواج امری و مهم و سرنوشت ساز در زندگی هر فردی می باشد زیرا نقش مهمی در کیفیت زندگی و رضایت از زندگی دارد . خانواده از مهم ترین ارکان هر جامعه ای است و ازدواج شروع تشکیل یک خانواده است و درست یا غلط و پایدار بودن و نبودن آن تاثیر زیادی بر جامعه می گذارد . به همین علت تاثیر ازدواج روی مهارت های ارتباطی اهمیت دارد .

به نقل از سایت مشاوره پیش از ازدواج فیلیا ، بر طبق دین اسلام افراد با ازدواج نیمی از دین خود را حفظ می کنند در واقع در مورد نقش ازدواج بر مهارت اجتماعی باید گفت ازدواج باعث صبوری ، مهربانی ، خوش اخلاقی و ... در افراد می شود به همین علت نقش ازدواج روی مهارت های ارتباطی بسیار برجسته است .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید   :



www.heyvafamily.com/web/articles/view/1200/تاثیر-ازدواج-روی-مهارت-های-ارتباطی.html


روموز موفقیت در زندگی


موفقیت غریزه ای طبیعی است و هر موجودی در ذات خود یک میل غریزی به سمت موفقیت دارد . هر چند تعریف هر فرد از موفقیت متفاوت است ، برخی مردم موفقیت را آرامش، داشتن خانواده خوب ، همسر دلسوز و والدین می دانند اما در ذهن بیشتر افراد ، موفقیت مساوی با ثروت ، شهرت و قدرت است . به همین علت برای بیشتر افراد این که رازهای موفقیت در زندگی چیست خیلی اهمیت دارد .

به نقل از سایت مهارت های زندگی فیلیا ، در مورد رمز موفقیت می توان به داشتن هدف ، برنامه ریزی ، تلاش ، کوشش اشاره کرد در کل صرف نظر از تعاریف متفاوت از موفقیت و رمز موفقیت در زندگی ، روش های زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد ؛ اما تجربه ثابت کرده یکی از بهترین روش ها الگو گرفتن از افراد موفق است.



www.heyvafamily.com/web/articles/view/1202/رمز-موفقیت.html


چطور فرد موفقی شویم


برای دستیابی به موفقیت و پیروزی باید مسیر را شناخت و فنون و تکنیک های را برای غلبه بر موانع و مشکلات ، یاد گرفت . برای این که افراد یک فرد موفق شوند باید به فردا امیید داشته باشند  . تفکر به فردایی بهتر و روشن تر، همیشه باعث می شود تا انسان از حداکثر توان خود ، برای بدست آوردن آنچه می خواهد ، بهرمند بشود . در کل برای این که چگونه انسان موفقی شویم باید گفت هر کس موفقیت را از زاویه دید خویش می بیند و بنا به آرمان های خویش آن را تعقیب می کند .

به نقل از سایت مهارت های زندگی فیلیا ، در مورد این که ویژگی های شخصیتی فرد موفق چیست باید گفت اصلی ترین عامل تلاش و کوشش و داشتن پشتکار است .هم چنین باید گفت رمزهای موفقیت انسان ها یکسان نیست . برای هر فردی آرمانی در دل نهفته است و هر آرمانی موفقیتی را می طلبد . 



www.heyvafamily.com/web/articles/view/1203/فرد-موفق-و-ویژگی-های-شخصیتی-وی.html


توانایی حل اختلاف


اختلاف همیشه رخ می دهد . انسان می تواند از اختلاف بهره برده و به نفع خویش آن را به کار گیرد . اگر فرد مهارت های لازم برای حل اختلاف را داشته باشد آنگاه اختلاف به نوع سازنده خود تبدیل می شود . به همین علت مهارت حل تعارض مهم است . هم چنین افراد مختلف برای حل اختلاف، شیوه های مختلفی دارند . شیوه های برطرف کردن اختلافات در کودکی آموخته می شوند .

به نقل از سایت مهارت های زندگی فیلیا ، تعارض در زندگی انسان ها ، امری غیرقابل اجتناب به نظر می رسد به همین علت کنترل حل تعارض اهمیت بسیار دارد و برخی از انواع تعارض، مزایای مهمی دارند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید   :



www.heyvafamily.com/web/articles/view/1205/مهارت-حل-تعارض.html\