noshin77

اشتراک گذاری مطالب

noshin77

اشتراک گذاری مطالب

فرزند خواندگی


فرزند خواندگی یک راهکار مفید پیش روی کسانی است که بچه دار نمی شوند که در این حالت کودکی را به فرزندخواندگی می پذیرند . فرزندخواندگی یعنی به فرزندی گرفتن یک کودک بی سرپرست که اغلب از طریق بهزیستی انجام می شود ، این کار با اینکه یک راه حل برای مشکل ناباروری است ولی برخی معایب نیز دارد . 

به بیان سایت مشاوره روانشناسی تلفنی فیلیا ، یکی از مشکلات فرزند خواندگی برای خانواده ها این است که نمی دانند چه زمانی و چگونه این حقیقت را به فرزند خود بگویند . که موارد زیادی در این امر و پذیرش کودک تاثیر دارند مثلا این مساله را حتما باید پدر و مادر به کودک بگویند و نگذارند از طریق دوستان یا فامیل متوجه این حقیقت شود .


برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 



www.heyvafamily.com/web/articles/view/629/فرزند-خواندگی-و-مشکلات-آن.html



روسپیگری و صیغه


روابط غیر عاشقانه روابطی هستند که دو نفر هیچ تعهدی به هم ندارند و زن در قبال خدماتی که می دهد پول یا خدمات دریافت می کند . یکی از انواع روابط جنسی غیر عاشقانه روسپیگری است که از قدیم وجود داشته است و هنوز ادامه دارد ، در این رابطه بدن خرید و فروش می شود و رابطه جنسی و بدن زن تبدیل به کالا می شود . عشق و احساس در این روابط معنا ندارد و هدف فقط ارضای جنسی برای مرد و تامین هزینه برای زن است . 

به بیان سایت مشاوره روانشناسی فیلیا ، روابط صیغه ای نیز یکی از انواع روابط جنسی غیر عاشقانه در ایران است که افرادی که پایبندی دینی بیشتری دارند وارد آن می شوند و به نوعی پیوند دین و غرایز است . 


برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvafamily.com/web/articles/view/617/روابط-جنسی-غیرعاشقانه-در-ایران-؛-روسپیگری-و-صیغه.html



قانون گذاری برای کودک


برای داشن یک فرزندپروری موفق حتما باید والدین در خانه برای کودکان قانون داشته باشند و چارچوب هایی را برای کودک تعیین کنند . یکی از نحوه های قانون گذاری برای کودکان این است که قوانین حتما نوشته شوند و در نوشتن از جملات مثبت که حالت تهدید و تنبیه نداشته باشند استفاده کرد و پاداش انجام کار نیز حتما مشخص شود . 

به بیان سایت مشاوره روانشناسی تلفنی فیلیا ، در زمانی قانون گذاشتن برای کودکان باید از قوانینی استفاده شود که سخت و خسته کننده نباشد ، مراقب باشید آنقدر برای کودک قانون نگذارید که زندگی اش پر از قانون های دست و پا گیر شود زیرا بعد از مدتی هم خودتان و هم ک.ودک از این همه قانون خسته می شوید . 


برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 


www.heyvafamily.com/web/articles/view/618/نحوه-قانون-گذاری-برای-کودکان.html



خودکشی نمایشی چیست


خودکشی راهی است که فرد با تصمیم خودش به زندگی اش پایان می دهد ، خودکشی نمایشی نیز به حالتی گفته می شود که فرد قصد مردن ندارد و فقط برای جلب توجه دیگران یا برای رساندن یک پیغام خاص دست به خودکشی نمایشی می زند . 

به بیان سایت مشاوره روانشناسی فیلیا ، خودکشی ناموفق یک زنگ هشدار بهداشتی است زیرا احتمال دارد فرد در آینده دست به خودکشی واقعی بزند . خودکشی در واقع سرپوشی بر بیماری ها و اختلالات روانی است که فرد راهی برای درمان انها پیدا نکرده است یا اصلا به دنبال راهی برای آن نیست . 


برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 


www.heyvafamily.com/web/articles/view/614/خودکشی-نمایشی.html



دوست داشتن


یکی از موضوع های مهم در حوزه روانشناسی اجتماعی بحث زیبای عشق چیست ؟ می باشد در بیان این مسئله می توان گفت عشق حسی است که به معنای دوست داشتن شدید فرد یا چیزی است . هم چنین احساسی عمیق ، علاقه‌ای لطیف یا جاذبه‌ای شدید است .  
به نقل از سایت مشاوره پیش از ازدواج فیلیا ، عشق موضوع سخت و پیچیده ای است و تاکنون نظریات مختلفی در مورد آن مطرح شده است در کل می توان این گونه تعریف ع
قش را مطرح کرد "عشق یک احساس شدید عاطفی است که فردی نسبت به فرد دیگر به صورت نهانی و آشکار ابراز می کند " 
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید   :


www.heyvafamily.com/web/articles/view/498/عشق-چیست.html